Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kočka

2. 2. 2012 15:20
Nejste žádná barbucha!

Před rokem jsem si zařizovala kompletně nový byt a váhala jsem,zda "moderně" a nebo tak,jak se mi to bude líbit a splní účel,zvolila jsem druhou možnost a i když můj byt není trendy,tak se v něm cítím dobře a stejně tak i všechny návštěvy!

2 0
možnosti

chlibec

2. 2. 2012 14:48
Mluvíte mi z duše...

...a jsem ráda, že to někdo říká nahlas, protože z povrchního dojmu získaného převážně nepozorným čtením více či méně odborných populárně naučných článků o vybavení interiéru bych usuzovala, že ta hrůza co popisujete je to standardní vybavení každého nového obýváku. A komu se to nelíbí, je podle většiny diskutujících odsouzen k bídnému životu mezi chemlonovými polštářky, vyšívanými dečkami, umakartem a dřevotřískou, neboť se na nic víc nezmůže.

Znám dva obdobně vybavené byty svých známých, a přestože rozházené hračky, koš s vypraným prádlem, nebo vůně večeře scenérii značně zlidští, stejně se u nich necítím úplně pohodlně, spíš jako ve výloze. Už se těším, až do módy přijde zas jiný styl.

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

2. 2. 2012 14:45
skvěle jste to vystihla

Na zdech stěrka, která vypadá jako když investorovi došly finance těsně před štukováním. - to je přesné.

Mám stejnou úchylku jako Vy - taky ráda sleduju pořady o bydlení, ale takového designera bych mohla dělat z fleku. Tedy nemohla, ale tak špatného, jak to dělají oni, to bych mohla. Je to všechno jak přes kopírák - strop snížíme a srovnáme sádrokartonem a dáme do něj bodová světla, hranatá sedačka, nejlépe černá, pak nákup v "designovém" obchodě, kam se nejde s jasnou představou a nevybírá se, ale "tohle se mi líbí, to se jim tam bude hodit". Ani slovo o tom, co mají rádi ti lidé, kteří tam budou bydlet a ani slovo o nějakém stylu, když tedy za styl nepovažuju bílé leštěné police, na které se dá nějaká dekorace, nejlépe ta, do které se nejvíc práší. V pořadu TV Prima mě nejvíc šokoval bílý jelen v životní velikosti... :-) JK

1 0
možnosti
M

malan8

2. 2. 2012 14:44
Zase ti "dyzajnéři"

Vážená paní autorko:

1.) Návrhem interiérů se má v ideálním případě zabývat architekt. Ne tzv. bytový designer. Práci bytového designera totiž může dělat prakticky kdokoliv. Jako první věc, kterou musím u mnoha klientů jako architekt "odbourat" je právě onen podivný (ne)vkus založený ne představě, že byt je moderní jen tehdy, je-li alespoň jedna stěna v pastelové barvě, všude jsou sádrokartonové podhledy s bodovkami a v každém rohu váza se suchou vazbou. Je evidentní, kde se tyhle představy berou (jisté TV pořady, rádoby odborné časopisy apod...).

2.) Sám jsem dospěl do takového stádia, kdy mě ty vaše tzv. "normální interiery" vyloženě odpuzují. V takových bytech mám dojem, že na mně všechno padá a nedá se tam pořádně dýchat, protože místo prostoru pro život se většinou, z mého pohledu, jedná především o skladiště zbytečných věcí.

3.) Z fotografií a z tv. obrazovky stejně nepoznáte vůbec nic. Osobní zkušenost z prostoru je nepřenostná.

2 0
možnosti

chlibec

2. 2. 2012 14:54
Re: Zase ti

ad bod 2) Doufám, že až budu potřebovat služby architekta, tak narazím na někoho, kdo nebude moje poklady, ke kterým mám vřelý vztah, nazývat zbytečnými věcmi. To bych ho hnala!

1 0
možnosti
A

Akire

2. 2. 2012 14:27
...

Koupelna místo místa relaxace připomíná prosekturu.   R^;-D

4 0
možnosti
A

AA00_multinekulturní_3

2. 2. 2012 21:45
Re: ...

Já mám často také pocit v podobných pořadech, kdy si nejsem jistý, jedná-li se o kuchyň nebo tu pitevnu.

0 0
možnosti
J

janduben

2. 2. 2012 14:21
sedacka

s nizkou operkou mne treba vyhovuje, ja nikdy na gauci nesedim predpisove jako v lavici ve skole s nohama na zemi a opreny ale proste se na nem valim, pak je super kdyz je sedak  siroky

2 0
možnosti
JA

pefben2

2. 2. 2012 15:37
Re: sedacka

Dokud máte zdravá záda..... dobrý.... To Vás nejspíše přejde...:-P

0 0
možnosti
OU

2. 2. 2012 13:48
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
X

xs123

2. 2. 2012 14:16
Re: já tedy autorko nevím, ale možná trochu tolerance by

Mně se ale zdá, že zatímco dříve se učili lidé estetice a jejich výtvory byly skvělé a nadčasové, obdivujeme a používáme je  dodnes, tak dneska ve jménu tolerance a vlastního vkusu se rozmáhá prostě - nevkus. Kdysi se netvrdilo, že všichni mají vkus, a lidé se řídili podle určitých směrů nebo osobností. A vznikaly krásné stavby a nádherné interiéry. I ten funkcionalismus, jak je třeba vidět v detektivkách s Poirotem, byl krásný, elegantní a svým, způsobem útulný. Dneska je to splácané všechno halabala do jednoho nevkusu, že se to tak lidem líbí. Značná část lidí je na vnímání estetična úplně natvrdlá, a těm potom ten nevkus nevadí a neškodí. V určité části lidí to je v podvědomí, mají pocit vnitřní nepohody. A určitou část lidí to prostě dráždí a ničí.

0 0
možnosti
N

nelhostejnyobcan

2. 2. 2012 13:48
A případně to udělá nějaký "takydesigner"

podle FENG CHUJ!!!

1 0
možnosti
X

xs123

2. 2. 2012 14:17
Re: A případně to udělá nějaký

;-D;-D

0 0
možnosti
IM

slavex

2. 2. 2012 12:46
TAK . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Karma jako vyšitá ! ! ! Dík* R^ R^ R^

0 0
možnosti

oldiess

2. 2. 2012 12:40
Vy nesledujete trendy v bydlení

ale pouze snahy nábytkářů prodat další mébl;-D

0 0
možnosti
K

kikinka

2. 2. 2012 13:25
Re: Vy nesledujete trendy v bydlení

Jak si o sobě můžete nadutě myslet, že víte co pisatelka sleduje?

1 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 8,10
  • Průměrná čtenost 1407x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)