Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Čekám, kdy někdo popíše svůj prvovýstup na kopec zvaný Hvězda. Jediný horský bod u Kroměříže. Absolvovali jsme tam výstup v rámci předmětu "civilní obrana (branná výchova )".

Hned po tom udělám fotoreportáž výstupu na Červený kámen .

Nemyslím to ironicky, mám takové foto cestopisy (náměty) rád.

0 0
možnosti
SL

Rainhold Messner by se divil, jaká je to makačka !

0 0
možnosti
Foto

Loni jsme si udělali jeden výšlap na Říp na Nový rok a druhý během léta. Pokaždé jsem musel smutně konstatovat, že jediný z těch, kteří jej na úsvitu našich dějin dobyli, je zmiňován praotec Čech. To, že spolu s ním stáli na vrcholu i praotec Němec a praotec Žid, zmínil pouze Jára Cimrman.

1 0
možnosti
Foto

Mohli by je k té vítací soše praotce Čecha ještě přisochat - místo tam je díky za příspěvek

2 0
možnosti
Foto

Hezký kopcový výlet

0 0
možnosti
Foto

Díky, už těch kopců asi moc nepokořím

0 0
možnosti

Já su vod Brna; před léty jsem také vykonal výstup. Rád jsem si připomněl pohledy z fotek.

0 0
možnosti
Foto

děkuji za příspěvek - třeba jste nebyl tak vyřízenej jako já /tedy musím říct, že ten den byla teplota cca 30 st/

1 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)