Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

V prvé řadě jsem velmi rád, jaký debakl utrpěl kandidát SPD, pan Bašta a jen doufám, že tento procentuální výsledek se pro SPD promítne do několika následujících voleb. Přinejmenším tak dlouho, dokud to bude Okamuru bavit a dokud s proruskou TRIKOLOROU, nezmizí tato strana do zapomění. Stejně tak jako ODA či Věci Veřejné.

Co se týče vašeho článku, tak děkuji. Nyní již mohu napsat, že jsem vybíral pouze ze tří prvních kandidátů. Z předvolebních průzkumů bylo jasné, že nikdo další šanci nemá. Mrzí mě, že ta, kterou jsem zvolil, nakonec do druhého kola nepostoupila. Nicméně. Nechtěl jsem jít volit ve druhém kole. Oba kandidáti jsou pro mě nepřijatelní a já si říkal, že již nikdy nechci volit menší zlo. Přesto ale, díky tomu, jak se k výsledku prvního kola postavila paní profesorka, dám na její doporučení a ke druhému kolu voleb půjdu a hlas dám tomu, kterého podporuje.

Tím ale neříkám, že mi jsou oba kandidáti sympatičtí. Já bohužel, ani jednoho z nich za prezidenta nechci.

Nicméně narozdíl od různých "vlastenců" respektuji svobodnou volbu i hlas většiny. Třeba nakonec budu s novým prezidentem spokojený i já. Doufám alespoň, že se mu povede zastavit rozdělovaní společnosti. Jenže vím, že tenhle úkol je nadlidský.

Vám děkuji a zasílám karmu. Myslím, že si jí zasloužíte.

2 1
možnosti
Foto

děkuji za rozsáhlý příspěvek!

0 0
možnosti
PN

Vami opevovana pani Nerudova je predevsim hloupa. Ze ji jeji podrizeni na MendelU pripisovali na clanky je neeticke, ale ze ona neco blabolila o tom, ze pro vedecky clanek delala jakousi ekonomickou rozvahu je ukazka jeji totalni tuposti. Do clanku o detekci biomarkeru na rakovinu prostaty se zadna ekonomika nedela. A ostatne ani do jinych vedeckych clanku. Stejne jako "vysvetleni" ohledne udelovani turbotitulu. Rektorka je za to zodpovedna, i kdyby nesedela v komisich, ktere turbotituly udelovaly. A to v tech komisich sedela. Takze bych ji takovou svatozar kolem hlavy nedela. Gracie nebo ne.

Jinak je to cele hloupa komedie pro hlupacky, co si mysli, ze neco svou volbou zmeni. Do voleb bylo pripusteno 8 systemovych kandidatu a ted je komedie o tom, kdo z nich bude prezidentem a zoubat svym sponzorum z ruky. Hezky den.

7 0
možnosti
JN

Tak Nerudová se pro mě znemožnila v okamžiku, kdy začala mluvit (v debatách). Děsí mě její některé všeobecné neznalosti, to, že lhala či se vykrucovala, a děsí mě, že někdo takový stál v čele univerzity. ALE: Existuje obor farmakoekonomika a ta se logicky v medicíně uplatňuje, možná dokonce čím dál víc. Připisování se k článkům, kde dotyčný neodvedl vůbec žádnou práci, je skutečně přinejmenším neetické. Ale proč to prvoautor připustil? A víme vůbec, zda skutečně nepřispěla k daným článkům právě zmiňovanou farmakoekonomikou?? Já to nevím, tak pouze předkládám, že to takto MOHLO být.;-)

1 0
možnosti
MB

Souhlas, jsou lidé a lidé. Pak to dopadá .Když žralokovi navléknou plavky akvabely. Moc dlouho mu nevydrží. Ihned radostně plave! Soudem 2x potvrzen. (Štrasburk a Bratislava). "Jsi Bureš a navždy budeš". A ještě zlotřilá matka jej přihlásí do KSČ> Otec zase amnestován za hospodářské delikty. To zlo - nemá chybu ... :-)

0 1
možnosti
Foto

Krásně napsáno, karma :-)V

0 4
možnosti
Foto

R^ Paní Nerudová se zhostila závěru toho klání jako skutečná dáma a zároveň jako příjemná "člověčice" , která se uměla radovat z prvenství pana Pavla - jako z úspěchu ve společné věci. Dokonce si mi zdálo, a nejen mně, že s uvolněným napětím zkrásněla.

Gen. Pavel byl pohotový. Jeho humor byl jemný a inteligentní. Oba mi udělali velkou radost.

Pan Babiš mne nepřekvapil. V porovnání se jmenovanými na mne dělal dojem spíše jako mluvčí galerky, nikoli jako kandidát na prezidenta České republiky.

0 4
možnosti
Foto

Ano, taky mi to tak připadalo.Jen s tou výjimkou, že při tiskovce A.Babiše se mi při jeho řeči dělalo mdlo;-)

1 1
možnosti
Foto

Slušné vystupování, pokora, žádné silácké řeči a házení špíny na protikandidáty. Jaký to rozdíl oproti Babišovi. Vám karma.

3 2
možnosti
Foto

děkujiV - a kromě toho mám ráda, když se člověk vyjadřuje jasně, neokecává a hlavně mluví pravdu;-)

1 0
možnosti
LS

Skvělý článek.

2 0
možnosti
Foto

děkujuV tak za 14 dní uvidíme, jestli nejsme národ dementů;-)

1 1
možnosti
JK

Napsala jste mně to od srdce. Děkuji, cítím to stejně. :-)V

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, snad to dobře dopadne -tentokrát je to ani ne tak sázka, ale těšení na dvě bouchnutá šampáňa

0 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)