Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já neměl ani žádnou babičku. Mí prarodiče vymřeli všichni ještě před mým narozením.;-(

0 0
možnosti
Foto

To je smutný... myslím, že prarodiče dokážou život vnoučatům hodně obohatit. Díky za příspěvekV

1 0
možnosti
Foto

Ačkoliv se to zdá být již málo pravděpodobné, tak dnešní dědečkové mají na základě svých dávných vzpomínek na dětech dodnes ze všeho nejraději "jejich výrobu".;-)

0 0
možnosti
Foto

...ále no tak - dědečky to baví i potom, můžou se s vnoučaty vyblbnout jak malý děti

0 0
možnosti
Foto

Jak jsme se s tříletým vnukem společně zasmáli. On se nimral v jídle, jako vždycky a babička ho seřvala, jako vždycky. Dlouze se na ni podíval a poprvé v životě použil větu s akcentem filmového herce: Jsi normální?

1 0
možnosti
ZS
Foto

Úplně jsem nebrečel, ale vysmrkat jsem se musel.

0 0
možnosti
Foto

Heleď Ivo, to jsem takhle dojímavá, nebo máš tu přesně statisticky podloženou nemoc?

0 0
možnosti
MP

Halo-co třeba já ? R^ / aby bylo jasno, palec nahoru je pro Vás, ať už to se mnou dopadne jakkoliv/.

1 0
možnosti
Foto

Díky za palec - a umíte dělat správňáckýho dědečka?;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1407x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)