Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem už taky 65+ a souhlasím s tím titulkem. V plném zdraví jsem se dožil důchodového věku a dělám si už jen co chci a nedělám co nechci. Hlavně aby to zdraví vydrželo co nejdýl. Práci na zahradě zrovna nemusím, ale rád chodím do přírody a hlavně na golf. Kdybych ho mohl hrát i v osmdesáti, vůbec bych se nezlobil ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ať Vám golfové nadšení vydrží opravdu do nejmíň osmdesáti. Až teď jsem si všimla příspěvku, děkuji:-)

0 0
možnosti

Taky si užívám, i když teď nám to ten covid trochu omezil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nenechme si covidem kazit radost;-) díky za příspěvek!

0 0
možnosti
Foto

Mladší důchodci, kteří ještě nemají vážnější zdravotní a finanční problémy, si opravdu mohou života užívat. Někteří jsou na venkově na chalupě od Velikonoc do Dušiček a na zimu jedou do svého bytu ve městě, kde mají kolem služby a nemusejí se starat o vytápění. To je naoprosto ideální a i ve světě si to může málokdo dovolit. Podobně kdysi žila šlechta - léto na svém venkovském sídle a na zimu do Vídně.

0 0
možnosti
Foto

jen si člověk hoodně dobře uvědomuje, že se to relativní zdraví může mžikem změnit, nebo všechno rázem skončit.. děkuji za příspěvek:-)

0 0
možnosti
Foto

někdy mám pocit, že "důchodce" je u nás skoro nadávka...

Děkuji:-)

1 0
možnosti

Není moc co dodat k tomu výčtu,,,,snad , že si mohu užívat den s pejsanem v přírodě a netěšit se na něj až příjdu večer z práce...jinak karma jak horaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno, mám to přesně stejně :-)

A Horáka si moc nevšímejte. To je zdejší koblihářský troll, který mi tvrdí, že mi Babiš dává důchod ze svého. ;-)

Karma

3 4
možnosti

Už jsem začínal jsem uvažovat o tom, že Vás zase budu něžně oslovovat, ale teď jste si to sama pokazila tou prokazatelnou lží. I když bych mohl ze zkušeností s Vámi vědět, že si vše překroutíte podle svého, poněkud značně zmateného názoru.

Prosím uveďte laskavě alespoň jediný příklad, či citaci, kde bych napsal, či tvrdil, že Vám "Babiš dává důchod ze svého". Co píšete je prokazatelná lež, která dokonce zavání pomluvou a zvažuji, že se budu nucen všemi právními prostředky proti tomuto Vašemu lživému obvinění bránit.

3 2
možnosti

J49a19n 13M70a95r89e54k

22. 9. 2021 0:52

Blahopřeju vám milá paní ke krásnému a spokojenému životu. Já jsem stařík 80 plus, a mohu říci totéž, i když ještě živě pamatuji dobu války, komunismus padesátých let, agitaci na 'nejtvrdší trest té zmiji Horákové', pražské jaro plné nadějí, okupaci Rusákama, odchod do emigrace, dvě krásné dcerky a 6 vnoučat, z toho dvě vdané, dokonce jsem přežil i zdejší federální volby,, a snad přežju i to covidové šílenství. Tak ještě jednou...užívejte si..pamatujte, že ženy nestárnou...jenom jim přibývají léta...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Marku, radujte se ze života- asi jste to vzal přesně správně - člověk se má radovat z čehokoliv, co ho potká.. -možná, čím víc toho zažil, tím víc se umí radovat... V

0 0
možnosti

D27a16v50i64d 18H27o87r89á19k

21. 9. 2021 23:41

Patrně ano, a ani nevíte jak já, jedno z "Husákových děcek" ročníku narození 80 Vám závidím.

Vždyť jste zažila doby kdy se ještě značná část pracovního dne a směn dala příjemně prožít a mnohdy i proklimbat na všelijakých stranických, ROH, SČSP, svazáckých a bůhví jakých dalších schůzích. A mnohdy, jak jsem od starších spoluobčanů a příbuzných zaslechl jste se i chodívali v pracovních dobách procházet na čerstvém vzduchu v průvodech při různých oslavách a manifestacích.

A já, který ještě jako žáček ZDŠ jsem se cinkáním klíčků, tehdy ještě od rodičů zapůjčených, svým způsobem zasloužil o společenskou změnu a toho, že i Vy zažíváte světlou. svobodnou a demokratickou současnost, které si teď jak popisujete plně a krásně užíváte.

A za to vše se Vám ještě neustále a nehorázně zvyšují penze, na které my mladí ze svých odváděných daní a svou náročnou prací musíme vydělat. A přitom ani nevíme, kdy a zda se sami nějakého důchodu vůbec dočkáme a něco takového jako tu tak krásně popisujete, snad ani nemáme naději vůbec zažít?

0 1
možnosti
Foto

No vidíte - a právě v takových letech, jako jste Vy, mám děti -právě proto bych byla ráda, kdyby tahle země byla vedena rozumně.

Nevyčítejte mi, jak co bylo kdysi - máte nicméně pravdu

Já jsem taky zažila/11 let/ poměry v kapitalistickém korporátu-vím, o čem to je...

0 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)