Diskuse

O Dušičkách, duších a houpajícím se lustru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Ale samozřejmě, je to tak. Má maminka zažila zvláštní příhodu, jakoby se kolem ní otočil bílý oblak, jen se otočila, byl pryč, viděla ho velmi zřetelně. Na druhý den se dozvěděla, že zemřel pán, se kterým kdysi chodila, byl její první.

A jindy, má teta, těsně po úmrtí svého manžela, viděla v ložnici, jak se otevřela jeho skříň, krve by se v ní nedořezalo, byl se podívat, jaké šaty mu dala do rakve.

Mně se velice často v noci zdá moje babička, kterou jsem měla velmi ráda, to je vždy krásný a příjemný sen.

Není pravda, že bílou a černou magii mohou rozeznat jen vyvolení. Ti, kdo to myslí dobře, to je vždy bílá magie. A tu černou...to ani nechci psát, to je špatné a vymstí se.

0 0
možnosti
JH

J89a80n 50H96l45e54d57í40k

2. 11. 2014 21:38

jsou dvě magie, bílá a černá, jen vyvolení je mohou rozeznat, znal jsem příznivce té černé a skončil špatně, dokonalý horor, i materialistům běhal v krematoriu mráz po zádech, za týden však tvrdili, že si ani nepamatují a bůhví jak tomu v reálu bylo

0 0
možnosti
PK

I když patřím k lidem, jejichž mysl se vzpírá tzv. paranormálním či nadpřirozeným jevům, tak i já zažil něco, co nemůžu pochopit... I když od té doby uběhlo pěkných pár let, stále nemůžu zapomenout... seděl jsem s mojí maminkou v kuchyni, ona něco kuchtila, já popíjel čaj či kávu a nezávazně jsme spolu klábosili a najednou jsme oba slyšeli zvuk připomínající po stole valící se kovové či skleněné kuličky, které najednou začaly padat dolů. Zatímco já jsem se hned sehnul pod stůl, abych se podíval, co se rozsypalo, tak moje mamka zbledla a říkala, že se něco stalo... A také stalo... cca za hodinu se dozvěděla, že ji zemřel otec.

1 0
možnosti
KO

Kdo nezažil neuvěří,věřím vám :-)

1 0
možnosti