Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K43a46r91e38l 16C20a81c40h

11. 12. 2013 16:33

Dětství jsem prožil v Benátkách nad Jizerou. Dodnes nechápu, jak bylo možné, že jsem tehdy prakticky celé zimy bruslil. Vždyť tam nebyl žádný zimák s umělým ledem. Takový byl jen v Mladé Boleslavi. Jak dole v zámeckém parku, tak nahoře vedle kostela (už jsem zapomněl, jak jsme tomu říkali) byly plochy, které se polévaly vodou z hadice a muselo to zmrznout samo. Když se led rozjezdil, všichni se chopili plechových hrabel a led se vyčistil. Žádné rolby. Také jsme chodili bruslit na tůň u Karba a nebo pěšky daleko na tzv. luka u Horek, kam se Jizera každoročně vylila a v zimě to zamrzlo. Jednu zimu jsme dokonce jeli po zamrzlé Jizeře  z Benátek až do Dražic. Asi byly v té době tužší zimy.

Jinak paní - i já měl brusle přišroubované na křuskách a když jsem vyrostl ze svých prvních kanad, protože již byly o mnoho centimetrů kratší než podrážky bot, zdědil jsem krasovky po starší sestře a s tím jsem musel vydržet až do konce základní školy. Ale i já jsem považoval jízdu odpichováním se zoubky za znak neumětelství nehodného správného bruslaře. Přivedla jste mě na hezké vzpomínky. Díky.

0 0
možnosti

Ty uhelné prázdniny také pamatuji. Byla to bomba;-D.

0 0
možnosti
Foto

O72t70a92k32a18r 42S75e57k45l

11. 12. 2013 11:27

Jó jó , zimy byly studenější , sněhovější , sníh byl bělejší , léta teplejší a moc nepršelo, povodně věc neznámá , podzimy barevnější , jara krásnější - když se lejtka zapalovala a my byli všichni mladší.

Obávám se ale, že jen to poslední tvrzení je pravdivé....:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezký, to byla nádherná doba, dnešní děti už to neznají. R^

2 0
možnosti
Foto

Jojo. Pamatuju. A ,,kolumbusky" byly skvělý. Stejně jako jasanový lýže po němcích. Tó byly časy. A kdeže sou asi:-);-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)