- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobře ví, že při svátečním nájezdu milovaných osob bude důležitým členem domácnosti.
Nebylo na co čekat - objednala jsem autorizovaný servis, doporučený výrobcem. Začátek byl slibný - po nahlášení problému a přesného typu výrobku byla oprava stanovena za týden.
Servisboy mi ve stanovený den ráno zatelefonoval a následně se objevil na domluvenou dobu - přesně v poledne. V jedné ruce montážní brašnu, v druhé jakousi součástku.
"To bude čidlo", pravil s neotřesitelnou jistotou.
Za 20 minut bylo zlobivé čidlo vyměněno za nové, servisní chlapec pro kontrolu spustil spotřebič a vypsal montážní list. Celková doba pobytu 30 minut včetně přezutí.
Celková cena 1 794 Kč.
Myslela jsem, že za to může čidlo - ale nemohlo, stálo pouhých 473 Kč.
Zato 20 minut práce obnášelo 800 korun českých a spolu s cestovným 210 Kč a 21% zdaněním...
Zlatý český ručičky.
Nedalo mi to a zjišťovala jsem u servisu, jakou mají hodinovou sazbu. "My nemáme hodinovou sazbu", pravila líbezně slečna, "za volně stojící spotřebiče je minimálně 700 a za vestavěné 800."
Advent má být dobou rozjímání, tak jsem delší dobu rozjímala, jak to má Perfekt Servis perfektně vymyšleno.
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |