Díky pane Hannigu, byla to mediální masáž

Tak se včera veřejnoprávní čt24 podařila více než 40% sledovanost - však to nezapomněli zdůraznit.   

X+

Není divu, kdo se aspoň trochu zajímá o "Res publica",  byl zvědavý na rozdané karty. Zpravodajství o výsledcích voleb bylo rychlé, přehledné, korektní - prostě na pochvalu.

Horší byla situace, která tomu předcházela - představování devíti stran, které mělo mít účinek "kafemlejnku" přineslo výsledky.

Záměr byl jasný, jsou strany, které se svým programem mediálnímu gigantu vůbec nehodí. Co kdyby se k parlamentním křeslům dostaly ...

Při zisku téměř 3% i bez široké medializace, by se to Svobodným a Pirátům podařilo, pokud by předvolební informovanost byla skutečně všeobecná.

Dík patří  panu Hannigovi, který to včera v přímém přenosu zmínil, - tím více, že se nezastával vlastní strany.

Je smutné, že k volbám chodí jen cca 60 % voličů.

Ještě smutnější je, že 49 % se podle průzkumů řídí tím, zda má strana šanci dostat se do parlamentu. A tady má televizní médium obrovskou roli - ví to a hraje ji falešně. 

Autor: Miloslava Cejpková | neděle 27.10.2013 8:44 | karma článku: 25,53 | přečteno: 1132x