Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Ještě že máme v té dnešní koronavirové době tu svoji zahradu, ten svůj výběh, kde se můžeme pohybovat svobodně a neohroženě. A když je mi těsno, odjedu ošetřovat svoje lesy.

Také mám svoji zahradu osazenu podle svého, jsem jejím architektem (mám řadu encyklopedií), jsem jejím tvůrcem (sám si roubuji i sázím), jen těch sil ubývá. Nedávno jsem se smál, když v jednom vynikajícím filmu plel zahrádkář záhony vleže, a dnes to jinak většinou nezvládnu! Všeho do času!

Hezký, slunný den!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Přeju Vám radost z přírody a děkuji za příspěvek , mějte se zdravě usměvavě;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS