Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z obsahu je cítit přirozené člověčina ... Nelze nevidět , kdy od 1989 nastala spousta nových jevů ! Vítaná svoboda, nicméně ve vztazích mnohde pojata zcela jinak. U mužů, viz politická scéna - Nová funkce = nová žena. D.Rath, český Mohamedán = 2 ženy, 2 domy ... Movitější zjišťují, co vše je možno si koupit, tedy i nový vztah ... Samozřejmě neetické a nemorální - společnosti, to nevadí , stalo se normou ! Ale i opačně ! Kolega v práci přes Hypo úvěr staví RD. Pojednou mu jeho žena cihly nepodává ! Odjíždí busem na zájezd - chce si ještě užít, (rozvod) ! Dalšímu kolegovi soud přiřkl děti ! Naprosto nový jev ! Žena nejenomže opouští muže, ale i své děti ! Potvrzuji i Vaši zkušenost - v krčmě mi dal známý nahlédnout do svého zápisníku žen, ze Seznamek. Poctivě je objížděl po celém kraji, navštěvoval. Ani se nedá říci, že podvodník, či erotoman. Někdo sbírá brouky - on má hobby, roli utěšitele ... Když jsem očítal jeho obsah viděl jsem lidství - Žena člověk - hledá muže člověka, prosté příběhy prostých lidí ... Tedy rozumím Vám a přeji mnoho štěstí. Jsem vděčen své výchově, viz bonmot rodiče ! Neženil jsem se proto, abych se rozvedl ... :-)

2 0
možnosti
Foto

díky za komplexně pojatý příspěvek ;-) a přeji hooodně krásných a spokojených let s drahou polovičkou!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS