Diskuse

Trápí vás tělo? - nastavte si to v hlavě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I68v32o 25P49e19t79r35o47u28š

28. 12. 2016 13:29

Opravdu jsem psychosomatice uvěřil, když jsem slyšel ten správný příměr: "ranní průjem před zkouškou". Následně jsem si uvědomil i tep 150 před startem závodu. Takže nevylučuji, že psychika může mít vliv i na rýmičku a klouby.

K výše uvedenému mě přivedl nadpis blogu. K níže uvedenému mě přivedl obsah blogu.

Lidské tělo je obrovsky přizpůsobivé. Zjistí-li, že nějakou část nezatěžujeme, okamžitě ji začne oslabovat. A naopak ;-D. Proto přiměřená zátěž je nezbytná pro všechny orgány. Přiměřená znamená co největší, dokud ještě nedochází k poškození.

0 0
možnosti
Foto

no jo, akorát je problém poznat tu hranici ;-)

0 0
možnosti
MS

Měl jsem dost velké potíže s kolenem. Musel jsem kvůli tomu nechat plavat můj oblíbený tenis a začal jsem kupovat různé doplňky stravy na problémy s klouby, které se ale zcela minuly účinkem (vyhozené peníze). Už jsem začal uvažovat o operaci, ale naštěstí jsem potkal známého, který už ji absolvoval a byl na tom snad ještě hůře, než předtím a vehementně mne od ní zrazoval. Pak jsem se v nějakém odborném článku dočetl, že pravidelný pohyb aktivuje v kloubu tvorbu kolagenu. Začal jsem pravidelně chodit každý den hodinu a půl svěžím tempem. I když koleno zpočátku bolelo, vydržel jsem to a vyplatilo se to. Dnes jsem naprosto v pohodě. Chodím jako Jura a mohu si dokonce dovolit i dlouhé horské túry. Akorát k tomu tenisu už jsem se nevrátil (nechci to pokoušet). Dnes už vím, že nejhorší, co může člověk udělat, když začnou bolet kolena, je přestat se hýbat a začít konzumovat drahé (a většinou neúčinné) doplňky stravy. :-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, nemá cenu si huntovat játra práškama. Slyšela jsem jednoho stařičkého ortopeda, jak doporučoval domácí sulc, pěkně z vepřových kolen a nožiček, k tomu spoustu zeleniny... klouby se zaradují ;-) Přeju Vám hodně radosti z horských túr!

0 0
možnosti
Foto

R^

Dvakrát mě záda chytily a byla to hrůza.

Ale jinak platí, že to "nastavení v hlavě" preventivně všechny nemoci odhání :-)

0 0
možnosti
Foto

Přeju Vám do budoucna poslušná záda a hodně optimismu v hlavě :-)

-díky za příspěvek

0 0
možnosti