Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I76v54o 12P68e44t34r39o43u50š

30. 6. 2013 22:53

Tady karma nestačí.

Díky

0 0
možnosti

Já tohle bohužel nepamatuju, ale čte se to nádherně, až jsem se zasnila. Taková louka by měla být i dnes, kdepak facebook.:-P

0 0
možnosti
JM

jejda, k takové velmi podobné pumpě jsem chodil babičce pro vodu, jinak hezké čtení

1 0
možnosti
MK

M40i36l66a64n 49K47e78s74l

28. 6. 2013 9:25

A co ta gymnastická vystoupení na universálním tělocvičném nářadí  klepaču.Někdy divákům až krev tuhla.

1 0
možnosti
PK

Jé, klepače. To byl vynález :-)

0 0
možnosti
OT

:-)Jsem o něco mladší a stejně ráda vzpomínám jak voněly lípy, když jsme šli s bráchou po sedmé večer spát (byl stř. čas a bylo světlo), na hry na indiány, na "zarachy, které jsme trávili v kotci u králíků - směli jsme se vysmradit alespoň na dvorku..., prázdniny u babičky, kde jsme museli pást kozu..., prostě to bylo bájoR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Máte na svědomí mou dobrou náladu po ránu. Děkuji.:-)R^

3 0
možnosti
DP

D76a98d51a52k 97P53e52t40r

28. 6. 2013 5:46

Od léta do podzimu, kolo, mičuda se šněrováním, kolo, mičuda a pořád do kolečka. Odřená kolena, pálení jódu litého do ran. Na sváču krajíc chleba se sádlem a cibulí. V zimě, každý sebemenší kopeček obsazen. I na igelitu šlo jezdit.

3 0
možnosti
Foto

Při čtení jsem se také zasnil.  To bylo volnosti. V baráku, kde jsem bydlel, pobíhalo 12 dětí od 4 do 15. let.  V šesti letech jsem s bratrancem vylezli vnitřkem na vrchol komínu opuštěné cihelny. Tenkrát občané podnikli společnou záchranou akci. V podvečer se to bez hry na schovávanou neobešlo.

A dnes. V některých zemích je trestné, nechat děti bez dozoru do věku 12 let. Tak to já bych nerad.

5 0
možnosti
Foto

já stále nechápu, jak jsme mohli, z dnešního pohledu, to  nebezpečné dětství vůbec přežít.

2 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)