Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to řeším už poněkud razantněji. Jak mne někdo osloví s podobnou věcí - otázkou, nabídkou, vyjedu na něj. Na drzost nejde reagovat útěkem ... Nám to lezlo do domu i několikrát za den. Začalo to  "kalgonistama" ... a končilo Jehovistama. Ty už jsem to odnaučil. Vsadil bych se, že bych je někde potkal na demonstraci proti vládě ... a slyšel je řvát úderná hesla ... "CHCEME SLUŠNÝ STÁT!"

1 0
možnosti
Foto

...asi budu příště taky razantní - jenže člověk vychovaný ke slušnosti nechce hned vytahovat hrubou záplatu... díky za příspěvek

0 0
možnosti
Foto

jak mi někdo nabízí něco zadarmo, či nepřiměřeně lacino beru do zaječích(králičích)

1 0
možnosti
Foto

jojo, útěk je výhra - u mně tady tentokrát prachsprostá zvědavost  zvítězila nad pudem sebezáchovy. Díky!

0 0
možnosti

Jednou jsem byl takto polapen čekaje na šalinu jednou studentkou, a když mi řekla, že má za každý jméno deset korun, tak jsem jí tedy napsal svoje číslo abych jí pomohl k drobnému výdělku. Načež mě taky zvali asi měsíc dvakrát až třikrát týdně, než to vzdali. Bylo to fakt náročné, příště raději brigádníkovi rovno věnuju desetikorunu ale bez čísla;-D

0 0
možnosti
Foto

Tahle líbezná slečna nevypadala na desetikorunu, spíš na tučnou marži z prodeje toho zázraku. Díky za příspěvek!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS