Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

babucha

16. 3. 2010 11:11
pro "maxipesfik123" a "kuča"

díky za příspěvky!  Těší mě, že neprchám sama ;-)

0 0
možnosti

milenkamikes

16. 3. 2010 10:54
Omyl

Černé ovce běží před půl sedmou....VVV

0 0
možnosti

babucha

16. 3. 2010 11:07
Re: Omyl

děkuju, v psacím zápalu se mi tam vloudil šotek ;-)

0 0
možnosti

kuča

16. 3. 2010 10:49
Dneska jsem Čecho.decho...........

:-) viděl a byl jsem na vomejvání............. nejsem fanda Evy a Vaška, ale zřejmě už se přejedli. Lid žádá stále něco nového.   Je to hudba ke kolotoči!;-O;-O;-O

0 0
možnosti

maxipesfik123

16. 3. 2010 9:21
Ano

Děkuji!!! Za krátkou dobu kralování skupiny Maxim Turbulenc na žebříčcích Teleshoppingu vycvičila se celá rodina už při zaznění znělky Teleshopppingu (stačí opravdu první takty) popadnout ovladač a vypnout zvuk. Kupodivu pohled nevadí tak moc - osobně mám pocit, že bych ani celý hit "Ta slepička kropenatá" nezvládla...;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)