Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jaruca

11. 6. 2009 23:03
Fakticky jsem se zasmála, díky, jak Vám v tom

dobrém slova smyslu závidím, jsem sova a je mi úplně na dvě věci, že tady brouzdám do pozních nočních hodin, denní světlo je to pravé, ale biorytmy si to rozhodly jinak, převracím to jak jde a stejně zase skončím zpátky, občas při pokusu o převrácení zažívám ty nádherné chvíle jitra a ranního rozbřesku, kteréžto jsem zažívala při nočních hlídkách, protože nikdo nevydržel v noci hlídkovat a já ano. Bublající H2O to je supéér ;-D

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

6. 11. 2008 12:53
ale hrozný je,

když se sejde skřivan se stařeckým nedolíhavcem.

0 0
možnosti

jaruca

11. 6. 2009 23:04
Re: ale hrozný je,

paní Zuzano, co to je stařecký nedolíhavec ? to neznám;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS