Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Neříkejte, že jste ho ještě nikdy nepotkali...

Mně se to stalo minulý týden a ne že by to  setkání bylo potěšením pro obě zúčastněné strany. Začalo to tradičně -

X+

puštěním televize s ranním gejzírem informací. Ale co tam hned nalačno nevidělo bystré oko? S čerstvým tmavým přelivem, oranžovou kravatou a nezaměnitelnou dikcí tam velký politik hlásal, že mu nejde o něho samého, ale o lidi.

Chtěla jsem si na ten zázrak rozsvítit a rupla žárovka.

Vybalila jsem ze síťky pomeranče a dva byly shnilé.

Ve výtahu čerstvé oznámení, že nepoteče voda. 

Vyšla jsem před dům a málem jsem několikrát  "hodila tygra" na zledovatělém chodníku. 

V práci čtvrtá inovace již třikrát odsouhlasených souborů.

Při návratu domů  jsem opatrně nakoukla do schránky se strachem, že naleznu nějakou jobovku. Ale i bez toho mi bylo jasné, že ten náhodný, záludný, nečekaný a nechtěný mě potkal - ano byl to on -

"DEN BLBEC".

Autor: Miloslava Cejpková | pátek 20.2.2009 10:40 | karma článku: 18,59 | přečteno: 1238x
  • Další články autora

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma: 11,90 | Přečteno: 182x | Diskuse| Miniblogy

Miloslava Cejpková

Kdy si řeknete "každej den dobrej"

Nebojte, to není reporáž z hospicu, i když tam to má velmi významný smysl... Tahle epizoda se odehrála na jednom z parádních pozdněletních a podzimních cyklovýletů po jihočesku.

14.10.2023 v 0:53 | Karma: 13,35 | Přečteno: 237x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Madeira slovem i fotem

Když vybíráte cíl oslavného pobytu k stříbrné svatbě, nemůže to být jen tak něco obyč... tak jsme jeli na Madeiru.

25.9.2023 v 2:10 | Karma: 18,53 | Přečteno: 370x | Diskuse| Cestování

Miloslava Cejpková

Jak jsem neuměla být mladá

"Jó, to bylo bezvadný, když mi bylo 16, 18" ... praví většina, jenže většina nejsou všichni - povím příběh jedné kamarádky: neříká se jí to lehce, nikdy to takhle nerekapitulovala:

9.9.2023 v 22:43 | Karma: 26,50 | Přečteno: 823x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Jak jsem čundrovala na Říp /cestofotoblog/

Tak jsem si nedávno řekla, že už jsem viděla ve světě "kdeco", ale na našem památném kopci jsem ještě nebyla - ostuda - "Co Mohamedu Mekka, to Čechu Říp", dokud člověk ještě vládne dolními končetinami a zbytek těla je

3.9.2023 v 21:13 | Karma: 18,59 | Přečteno: 313x | Diskuse| Cestování

Miloslava Cejpková

Muž v letech není schopen samostatné existence

Ty dva znám veeelmi dlouho: na začátku láska na první pohled, v přiměřené době svatba, v přiměřené době příchod prvního potomka, v přiměřené době k jedináčkovi přibyl sourozenec...

23.8.2023 v 1:17 | Karma: 22,38 | Přečteno: 888x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Na kole kolem Zbudovských blat /fotoblog/

Kdo se chce pokochat v jižních Čechách selským barokem, nemusí právě do profláknutých Holašovic, jsou tu jiná krásná místa, i když je UNESCO nemá v seznamu.

1.8.2023 v 23:16 | Karma: 18,00 | Přečteno: 324x | Diskuse| Fotoblogy

Miloslava Cejpková

Měli jste fajn babičku?

Já vlastně ne - žila na Moravě, na úrodné Hané, odkud se můj prarod odsunul o jižních Čech. Ta cesta byla klikatá a složitá, stejně jako byly složité roky , kdy tohle všechno probíhalo.

15.6.2023 v 23:31 | Karma: 18,01 | Přečteno: 425x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Rádio - fenomén mého dětství

V dnešní době nepředstavitelná situace - těšit se na něco, co bude v sobotu a v neděli po O v té zázračné bedýnce. Ta naše měla černé dřevo a okrové cosi vepředu - byl to dráťák.

9.6.2023 v 20:08 | Karma: 20,98 | Přečteno: 254x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Jsem senior - no a co?

Jestli máte "tevelizi" /jak říkala má 3letá vnučka/,koukáte a slyšíte to mnohokrát - "už je mi bohužel...", "narodil jsem se buhužel už..." - co to je za nesmysl? Člověk má být šťastný, že neodešel z našeho světa dřív,

27.5.2023 v 22:29 | Karma: 23,04 | Přečteno: 360x | Diskuse| Miniblogy

Miloslava Cejpková

Vyslechnuto

Když zrovna nejedu pro týdenní nákup, nebo někam do dáli, nechávám svého věrného koně Šemíka /mrňavej bílej opel/ klidně odpočívat v garáži a pochoduju na zastávku MHD.

21.1.2023 v 23:12 | Karma: 18,94 | Přečteno: 668x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Díky, paní Danuše Nerudová, jste dáma

Nevolila jsem Vás, ale to, s jakou grácií jste zvládla svůj výsledek, je na klobouček. Asi dobře víte, že lidé, kteří byli na vážkách mezi Vámi a PP, možná na poslední chvíli racionálně zvolili

14.1.2023 v 21:55 | Karma: 23,92 | Přečteno: 522x | Diskuse| Politika

Miloslava Cejpková

"Smlouva s občany České republiky"

- tak se jmenoval dopis, který jsem objevila dneska ve schránce. Náhodou jsem si ho všimla mezi reklamními letáky, na které loupu brambory. Už dlouho mě nic tak nepopudilo - trochu to připomíná Fausta

10.1.2023 v 23:10 | Karma: 29,33 | Přečteno: 1169x | Diskuse| Politika

Miloslava Cejpková

Taky jste dostali předčasný vánoční dárek?

Ještě není pravý obdarovávací čas, ale někdy se musí ta přesná doba z objektivních důvodů obejít, lépe řečeno uspíšit. Není to z toho důvodu, že by bližní shledávali váš zdravotní stav ve stupni "do Vánoc nevydrží"...

11.12.2022 v 22:43 | Karma: 14,68 | Přečteno: 307x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Nezisková organizace vyzkoumala...

Dost se snažím vybírat na programu čt něco, co mě pobaví, poučí... a tak koukám na i na magazín "sama doma" - není to jen holčičí bláznivina, jsou tam všemožná témata, ale jedno z těch nedávných mě opravdu silně zaujalo:

28.11.2022 v 0:02 | Karma: 25,61 | Přečteno: 763x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Jste civilizovaní a řešíte konec světa?

Pokud na obě otázky odpovídáte "ano", nepochybně vás osloví nový film Petra Horkého a Miroslava Bárty. Ve smršti přiblblých českých komedií posledních let, kdy si pletete děj i postavy, je tento dokument o současném stavu světa

20.10.2022 v 23:14 | Karma: 15,38 | Přečteno: 384x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Volby pohledem jihočeské seniorky

Ráda bych v úvodu uvedla, že nejím koblihy, nemám ráda rychloproslovy šikmookých politiků a ještě jsem nedosáhla věku, kdy bych byla náruči těch dvou, P+A

28.9.2022 v 1:08 | Karma: 16,19 | Přečteno: 437x | Diskuse| Politika

Miloslava Cejpková

Čechov a žrouti

Pokud máte rádi literární klasiku a jídlo, možná budete mít pochopení pro spojení obojího - i když se na to musí použít lehký oslí můstek.

9.6.2022 v 22:08 | Karma: 14,34 | Přečteno: 244x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

O věcech vytoužených

Kdysi mi jedna - z tehdejšího pohledu - stará dáma /z dnešního mladá holka/ řekla pravdu, kterou jsem tehdy možná dost dobře neuměla zhodnotit :

24.4.2022 v 21:30 | Karma: 21,21 | Přečteno: 493x | Diskuse| Ona

Miloslava Cejpková

Důchodce je skoro nadávka - a co hlídací babičky?

Jsem takový ten důchoce, který si k ranní kávě dává přísun informací - samozřejmě internetových. Laskavého čtenáře rovnou upozorňuji, že nejsem koblihami úplatná

3.4.2022 v 20:14 | Karma: 25,66 | Přečteno: 665x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)