Jak se utíká od OuTů

Kdo si myslí, že rychle a bezproblémově, může si zvýšit hladinu adrenalinu. Jsem telefonním uživatelem o kterého rozhodně velcí namlsaní operátoři nesvádějí bitvy. Semtam dobiju kredit a zas mám na několik měsíců vystaráno. Dlouho

X+

Začala jsem chystat strategii přestupu - samozřejmě až mi bude končit předplatné.

V den Dé jsem začala pečlivě postupovat podle návodu.  Řádně jsem se přihlásila na internetových stránkách k novému a podle itineráře jsem se dostala k telefonátu stávajícímu.

Přes několikeré  "stiskněte jedničku", "stiskněte čtyřku" jsem se propracovala k živáčkovi, kterému jsem sdělila své vroucné přání. Chlapec se snažil podle všech obchodních rukovětí - neztratit zákazníka, i když není VIPák. Když se podíval, kolik provolám, pochopil marnost svého počínání společně jsme se zasmáli a dohodli se na ukončení služby. Statatečně jsem vyhrabala v dokladech jakási nutná čísla a skončilo spokojené vyřizování.  Chlapec zděšeně pravil: "ale vám končí dneškem kredit"

já: "ano, právě proto chci dneska odejít"

ouťák: "ale to není možné, musíte mít ještě aspoň 4 dny platnou předplacenou kartu, aby se to dalo uskutečnit"

já: "no to mi neříkejte ani z legrace, určitě to má nějaký řešení, chci ukončit službu dneska, kredit tam ještě je asi stovka"

ouťák: "budete si muset dobít a pak to půjde"

já: "to mi chcete říct, že musím nabít dvěma stovkama, abych se mohla přehlásit?"

Další spád rozhovoru nebudu rozpitvávat. Chlapec za to nemohl.

U OuTů budu dál, než provolám svůj znovunabiý kredit - do té doby zapomenu, že jsem se chtěla přehlásit... dobrá finta

PS: druhý den po mě chtěli zhodnocení komunikace ve čtyřech bodech. Od kvality obsluhy po kvalitu vyřízení. Chlapec dostal za jedna, další body nedostatečnou - zatracená technika...

 

Autor: Miloslava Cejpková | pátek 14.2.2014 6:42 | karma článku: 21,22 | přečteno: 1552x
  • Další články autora

Miloslava Cejpková

Madeira slovem i fotem

25.9.2023 v 2:10 | Karma: 18,53

Miloslava Cejpková

Měli jste fajn babičku?

15.6.2023 v 23:31 | Karma: 18,01

Miloslava Cejpková

Jsem senior - no a co?

27.5.2023 v 22:29 | Karma: 23,04

Miloslava Cejpková

Vyslechnuto

21.1.2023 v 23:12 | Karma: 18,94

Miloslava Cejpková

Čechov a žrouti

9.6.2022 v 22:08 | Karma: 14,34

Miloslava Cejpková

O věcech vytoužených

24.4.2022 v 21:30 | Karma: 21,21
  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)