Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Skvělá akce Tesca - zvlášť pro důchodce

Nový poznatek, o který jsem se obohatila dneska v hypermarketu, bude možná zajímavý pro každého. Na cestě od pokladny jsem zastavila, abych jako správný ekonom zkoukla nekonečný pokladní lístek. Vedle mě v tu chvíli projížděla ke

X+

Neměla šanci uniknout a ocitla se pod kulometnou palbou otázek typu:

"chodíte do Tesca nakupovat často a pravidelně?"

"nakupujete i sportovní zboží?"

"nakupujete u nás i oděvy a prádlo?"

Po kladných odpovědích následovala se stejnou kadencí jakási úžasná 10% sleva nejen na zboží z Tesca, ale i dalších partnerů.

A pak nastaly docela osobní otázky, na které paní  kupodivu trpělivě odpovídala, ale které tu kulometnou dotazovatelku ani málo neuspokojovaly -

"jste zaměstnaná?" - "ne, jsem důchodce"

"přivyděláváte si na živnostenský list?" - "ne"

"manžel je zaměstnaný?" - " ne, žiju sama"

Kulomet se zasekával při každém dalším "ne" a dotazovaná paní se zřejmě dobře pobavila. Zasmála se, poděkovala a šla nakoupit.

A já jsem dumala, proč je marketing tak sveřepě namířen na určité cílové skupiny.

Co když ta dotyčná byla rentiérka?

Autor: Miloslava Cejpková | pátek 1.4.2011 12:57 | karma článku: 23,86 | přečteno: 3802x
  • Další články autora

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma: 11,90 | Přečteno: 182x | Diskuse| Miniblogy

Miloslava Cejpková

Kdy si řeknete "každej den dobrej"

Nebojte, to není reporáž z hospicu, i když tam to má velmi významný smysl... Tahle epizoda se odehrála na jednom z parádních pozdněletních a podzimních cyklovýletů po jihočesku.

14.10.2023 v 0:53 | Karma: 13,35 | Přečteno: 237x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Madeira slovem i fotem

Když vybíráte cíl oslavného pobytu k stříbrné svatbě, nemůže to být jen tak něco obyč... tak jsme jeli na Madeiru.

25.9.2023 v 2:10 | Karma: 18,53 | Přečteno: 371x | Diskuse| Cestování

Miloslava Cejpková

Jak jsem neuměla být mladá

"Jó, to bylo bezvadný, když mi bylo 16, 18" ... praví většina, jenže většina nejsou všichni - povím příběh jedné kamarádky: neříká se jí to lehce, nikdy to takhle nerekapitulovala:

9.9.2023 v 22:43 | Karma: 26,50 | Přečteno: 823x | Diskuse| Společnost

Miloslava Cejpková

Jak jsem čundrovala na Říp /cestofotoblog/

Tak jsem si nedávno řekla, že už jsem viděla ve světě "kdeco", ale na našem památném kopci jsem ještě nebyla - ostuda - "Co Mohamedu Mekka, to Čechu Říp", dokud člověk ještě vládne dolními končetinami a zbytek těla je

3.9.2023 v 21:13 | Karma: 18,59 | Přečteno: 313x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

  • Počet článků 189
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1415x
Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)