glosy

Miloslava Cejpková

Už jste měli odvahu vlézt po svátcích na váhu?

Já jo, ale protože si už dlouhá léta vedu statistiku, kolik to háže, byla jsem tak zbabělá, že jsem z ní raději honem odskočila, než byla ta příšerná cifra jasná. Kombinace ekonoma a celoživotního cvalíka je vražedná...

6.1.2024 v 0:37 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 180 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Kdy si řeknete "každej den dobrej"

Nebojte, to není reporáž z hospicu, i když tam to má velmi významný smysl... Tahle epizoda se odehrála na jednom z parádních pozdněletních a podzimních cyklovýletů po jihočesku.

14.10.2023 v 0:53 | Karma článku: 13.35 | Přečteno: 237 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Jsem senior - no a co?

Jestli máte "tevelizi" /jak říkala má 3letá vnučka/,koukáte a slyšíte to mnohokrát - "už je mi bohužel...", "narodil jsem se buhužel už..." - co to je za nesmysl? Člověk má být šťastný, že neodešel z našeho světa dřív,

27.5.2023 v 22:29 | Karma článku: 23.04 | Přečteno: 359 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Vyslechnuto

Když zrovna nejedu pro týdenní nákup, nebo někam do dáli, nechávám svého věrného koně Šemíka /mrňavej bílej opel/ klidně odpočívat v garáži a pochoduju na zastávku MHD.

21.1.2023 v 23:12 | Karma článku: 18.94 | Přečteno: 668 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Díky, paní Danuše Nerudová, jste dáma

Nevolila jsem Vás, ale to, s jakou grácií jste zvládla svůj výsledek, je na klobouček. Asi dobře víte, že lidé, kteří byli na vážkách mezi Vámi a PP, možná na poslední chvíli racionálně zvolili

14.1.2023 v 21:55 | Karma článku: 23.76 | Přečteno: 522 | Diskuse

Miloslava Cejpková

"Smlouva s občany České republiky"

- tak se jmenoval dopis, který jsem objevila dneska ve schránce. Náhodou jsem si ho všimla mezi reklamními letáky, na které loupu brambory. Už dlouho mě nic tak nepopudilo - trochu to připomíná Fausta

10.1.2023 v 23:10 | Karma článku: 29.33 | Přečteno: 1169 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Nezisková organizace vyzkoumala...

Dost se snažím vybírat na programu čt něco, co mě pobaví, poučí... a tak koukám na i na magazín "sama doma" - není to jen holčičí bláznivina, jsou tam všemožná témata, ale jedno z těch nedávných mě opravdu silně zaujalo:

28.11.2022 v 0:02 | Karma článku: 25.61 | Přečteno: 762 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Jste civilizovaní a řešíte konec světa?

Pokud na obě otázky odpovídáte "ano", nepochybně vás osloví nový film Petra Horkého a Miroslava Bárty. Ve smršti přiblblých českých komedií posledních let, kdy si pletete děj i postavy, je tento dokument o současném stavu světa

20.10.2022 v 23:14 | Karma článku: 15.38 | Přečteno: 384 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Volby pohledem jihočeské seniorky

Ráda bych v úvodu uvedla, že nejím koblihy, nemám ráda rychloproslovy šikmookých politiků a ještě jsem nedosáhla věku, kdy bych byla náruči těch dvou, P+A

28.9.2022 v 1:08 | Karma článku: 16.19 | Přečteno: 437 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Čechov a žrouti

Pokud máte rádi literární klasiku a jídlo, možná budete mít pochopení pro spojení obojího - i když se na to musí použít lehký oslí můstek.

9.6.2022 v 22:08 | Karma článku: 14.34 | Přečteno: 243 | Diskuse

Miloslava Cejpková

O věcech vytoužených

Kdysi mi jedna - z tehdejšího pohledu - stará dáma /z dnešního mladá holka/ řekla pravdu, kterou jsem tehdy možná dost dobře neuměla zhodnotit :

24.4.2022 v 21:30 | Karma článku: 20.86 | Přečteno: 493 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Čím dál víc začínám vnímat Čapkovu "Matku"

Když jsem Čapkovo drama viděla v divadle poprvé, bylo mi snad 15 let - to člověk ještě nedokáže v plném rozsahu cítit tu sílu - přesto to byl nezapomenutelný zážitek. Když teď, jako babička, zažívám situaci,

26.2.2022 v 22:20 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 346 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Potřebuju dědečka

nejsem vnučka, ale ta potřeba je neméně naléhavá. Možná ještě víc, protože to nemá odkladu - času si vážím čím dál víc a ráda řeším něco, co řešit lze... :-)

9.1.2022 v 23:39 | Karma článku: 20.46 | Přečteno: 396 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Máte pocit, že je něco shnilého ve státě dánském?

V sobotu odpoledne jsem měla milou návštěvu bývalých sousedů a všichni /i s mou zlomenou čéškou/ jsme si užívali na terase sluníčka a očekávání výsledků voleb - schválně jsme nesledovali prvotní sčítání z malých obcí

14.10.2021 v 22:16 | Karma článku: 21.16 | Přečteno: 830 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Prostě romantik

Mám už nárok být lehce nedoslýchavá, ale když dneska vpodvečer šla skupinka - zřejmě teenagerů - po lesní cestě za zahradou, nedalo se jejich téma přeslechnout.

30.4.2021 v 0:22 | Karma článku: 21.82 | Přečteno: 597 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Jarnozahradnickoživotní

Vymýšlela jsem k tomu nadpisovému přídavnému jménu nějaké příslušné podstatné. Jenže to nešlo - "zamyšlení" bylo moc suchý, "jásání" moc pionýrsky nadšený, s ohledem na nastávajících minus 6 v noci...

1.4.2020 v 1:03 | Karma článku: 13.88 | Přečteno: 233 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Nikdy by mě nenapadlo, že budu šít roušku

Zažila jsem doby, kdy jsem musela obšít děti i sebe, pokud jsem chtěla, aby to bylo zajímavé a navíc finančně schůdné /naštěstí mě to i bavilo/ a situace byla taková, že člověka přinutila i k výkonům,

16.3.2020 v 19:51 | Karma článku: 21.58 | Přečteno: 689 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Adventní romantická

Jela jsem dneska vpodvečer do centra městskou hromadnou dopravou. Ne, to není ta adventní romantická zpráva. Vlastně nevím, jestli to další je. Posuďte sami:

19.12.2019 v 21:44 | Karma článku: 15.43 | Přečteno: 421 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Příprava na smrt = zahradničení

Musím se přiznat, že ke skoro bulvárnímu titulku mě dohnala současná debilní snaha médií o senzaci za každou cenu. Následovat bude lehký filosofický vhled do problematiky, s jemnými záchvěvy ironie.

5.8.2018 v 23:44 | Karma článku: 21.59 | Přečteno: 699 | Diskuse

Miloslava Cejpková

Defenestrace jako řešení problémů

Tak jsem si včera večer, při nejnovějších událostech ve Sněmovně vzpomněla, jak v dávných drsných dobách, kdy u nás ještě nebyl demokratický stát, president ani internet, lidé řešili v české kotlině vyhrocené problémy akčně.

11.1.2018 v 6:42 | Karma článku: 21.25 | Přečteno: 532 | Diskuse
Počet článků 189 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1410

Teplomilný tvor se sklonem k ironii, snahou o laskavě-úsměvný nadhled a nechutí komentovat politiku.

Ťukněte na "Seznam rubrik" a vyberte si podle nálady - od naštvaných glos ohledně společnosti, přes cestovatelské postřehy, po fotoblogy a úsměvné :-)